Strona Główna - Najnowsze - PORNO HD
polskie porno - porn stars - sex salerie - Gry Porno - Geje - Sex

Brutalny gwałt i bdsm 47261 Porno

porno hd
Porno Film Brutalny gwałt i bdsm BDSM
  1. jan pisze:

    popierdoleni

  2. gonia pisze:

    Mocne…

  3. maly pisze:

    do bani

  4. kuba pisze:

    zajebiste,tez bym tak zrobil tylko z fistingiem analnym jeszcze ;dd

  5. Michał pisze:

    Popieprzeni!

  6. suczka pisze:

    niezle

  7. sren pisze:

    biedna..

  8. łoo pisze:

    fajne;p

  9. ŁowcaDziewic pisze:

    Zajekurwabiste :

  10. monia pisze:

    tez tak chce kto chce mi tak robić ale oprucz bdsm tylko gwałt

  11. ktoś pisze:

    chore wazony z pustą lalą, bez krzty wyobraźni jednym słowem ludzie ograniczeni i ubodzy w napawanie się tymi doznaniami w inny sposób, zero uciechy dla zmysłów…

  12. Bartek pisze:

    Zajebiste :)

  13. KAKTUS pisze:

    POPIERDOLENI A ONA BIEDNA…

  14. sexi pisze:

    kto chętny na sex??

  15. sex pisze:

    noooooooooooo

  16. PREDI pisze:

    (__o__)
    Fajne;d

  17. PRo pisze:

    Teeż bym tak rżną !!!.

  18. TOMEK pisze:

    TO SIE UMÓWMY

  19. Wiktoria pisze:

    Ci facei to jakby przez rok seksu nie uprawiali. Hehe :>

  20. super pisze:

    jezuuu też tak chce mam ohhh ahh <=======3

  21. sexxx pisze:

    Boze ja tez tak chce

  22. ktoś pisze:

    super

  23. lala pisze:

    o kurwa : o

  24. kochamSEKS pisze:

    też tak chce *.*

  25. SEXIII DUPA pisze:

    JA TEŻ TAK CHCE KTO MI TAK ZROBI?

  26. arek pisze:

    co za hóje

  27. maja pisze:

    namiętność ooooaaauuu mam 20 lat i wiem jak sie czujesz kiedy ktoś ci wkłada penisa do cipy

  28. nini pisze:

    szkodA mi tej kobiety …

  29. gogus pisze:

    SEXIII DUPA
    umowmy sie to cie tak wyjebie pozdr

  30. zuza pisze:

    Tez tak chce :D

  31. Susu pisze:

    ktoś chce napisać na gg jakby mnie zerżnął ?

  32. lol pisze:

    niezle dobrze jej tak nie jest biedna jej za to placa:)

  33. Sara pisze:

    Szukam jakiegos kutaska zeby mi go wsadzil w moja mokra cipke :*

  34. nastka pisze:

    kobiety nie szkoda bo sama sie na to zdecydowała, niektórych podniecaja takie sprawy. tez tak bym chciała

  35. Anna pisze:

    Jak ona ma fajnie też bym tak chciała ;[

  36. dipi pisze:

    ciekawe ile jej za to zapłacili ? heh

  37. Magda pisze:

    Może i kogos podniecaja takie sprawy ale napewno nikt by nie chcial zeby go ktos dusił i znecal sie w taki sposob nad nim!

  38. przemek pisze:

    sara ja mogę cię zerżnać

  39. przemek pisze:

    sara mogę cię wziąsc

  40. panterka pisze:

    zajebiste

  41. dara pisze:

    tez bym tak chciala

  42. kocica pisze:

    chccceeeee taaakk !!1

  43. lodzia pisze:

    ooooo ja chceee..mam taką chcice, prosze,, błagam, biore głęboko :3 mmrrrr,
    niech ktos mnie tak wezmie bo jestem tak spragniona

  44. nunek pisze:

    ktura tak zerznac

  45. tez tak chce pisze:

    chcę tak samo!!!!!:)

  46. paciulak pisze:

    ja bym na jej miejscu odgryzł jednemu fujare

  47. sisi pisze:

    współczuje jej, ale chciałabym tak

  48. janusz pisze:

    lodzia melduj sie do mnie

  49. jarek pisze:

    ale ona tak uwielbia jak moja znajoma……

  50. ja pisze:

    to jest nie ludzkie Zwierzęta lepiej się zachowują

  51. laska pisze:

    Żenada

  52. rafał pisze:

    dostała dobrą kase to jej nie zal;-) fajne

  53. lol pisze:

    Która chcę się ruchać niech pod nr tel ???

  54. T0MEK pisze:

    ZAJEBISTE TEZ TAK BYM CHCIAŁ WALIĆ

  55. kotek pisze:

    super tak czymaj

  56. Nucia pisze:

    Chore…

  57. Marcin pisze:

    lodzia ja sie Toba chetnie zaopiekuje <3 skontaktujmy sie jakos

  58. xxx pisze:

    głupia zdzira, mogli ja udusic i więcej sklepac

  59. :)) pisze:

    jak któraś jest chetna to podawać namiary…

  60. ktosnnn pisze:

    padaka

  61. Koles pisze:

    jeżeli się to podoba jakimś kobieta to niech się oddadzą na leczenie. A dla typów co takie coś lobią niech se obejrzą film Bez Litości jedynkę albo dwójkę

  62. Sandra ;* pisze:

    maże o tym chciałabym żeby mnie tak wyruchali :*

  63. Amanda pisze:

    Ooo jestem napalona kto mi tak zrobi? <3

  64. aniela pisze:

    ohh ja tez tak chce zeby mnie wyruchali ohhh ja musze

  65. Magda pisze:

    Cóż…dla mnie jest tu za dużo przemocy, traktują laskę jak kawałek mięsa które można zerżnąć,mnie to akurat średnio podnieca. Choć nie ukrywam że lubię ostry sex, lubię gdy partner da mi klapsa, ciągnie za włosy, przywiąże do łóżka, czy weźmie mnie na pralce, czasem mówię dosłownie „zerżnij mnie”, bo mam na to ochotę, i to robi, ale z klasą, traktując mnie jak kobietę i to mnie kręci, zajebiście kręci :-) Uwielbiam dominować, rządzić w łóżku,nakierowywać słowami na co mam ochotę, rozmawiać, fantazjować…. Sex to najlepsza rzecz i przyjemność w naszym życiu… Trzeba to dobrze wykorzystywać i czerpać z tego jak najwięcej przyjemności i rozkoszy, a nie tylko satysfakcje że kogoś zaliczyliśmy, poniżając drugą osobę w dosłownym znaczeniu tego słowa…

  66. Duśka pisze:

    strasznie puste….

  67. madzia pisze:

    jejku tez tak bym chciala

  68. Aga pisze:

    A ja bym tak chciała :)

  69. ANAL pisze:

    Ale ją wyruchali

  70. minia pisze:

    ale „po” wszystkim jaka zachwycona, natomiast w trakcie współczuje

  71. yyy pisze:

    takie sobie

  72. kiki pisze:

    sex to gupa

  73. sexin pisze:

    może byc

  74. Zbuntowana Suka pisze:

    Zajebiste :)

  75. Ok? pisze:

    Beznadzieja, zachowują się jak napalone zwierzęta a nie jak ludzie…

  76. Dziewczyna ... pisze:

    Jestem kobietą i wiem jak to jest! Ale i tak pewnie robi to dla pieniędzy i sama tego chce. Ja bym nawet tam nie przyszła. Seks dla przyjemności też boli kobietę, ale nie tak bardzo… Zawsze się zastanawiałam jak się czują wtedy chłopacy. Ania, 19 lat. ;-)

  77. malgosia samosia pisze:

    podniecające

  78. kasia pisze:

    zajefajne tez tak chce

  79. mimi pisze:

    też tak chce. kocham taki własnie ostry sex z bdsm połączony.

  80. Tess pisze:

    ja też lubię ostry seks ale z partnerem którego kocham a nie z jakimiś obcymi kutasami jak ta laska bez przesady..

  81. kutas pisze:

    lol ja bym nigdy tak nie chciała być wykorzystana ;) a ona pod koniec nawet się uśmiecha jakiś podstęp tu jest

  82. ragazza pisze:

    jak ta laska sobie pozwal na takie traktowanie siebie, ja pierdole, 0 wartosci masakra
    a wiekszosc tych chujasow to niech sobie odkreci korek od paliwa w aucie i jazda :p

  83. aaa pisze:

    Extra

  84. Co to za glupota!?!? pisze:

    nie oszczędzili jej …

  85. Szymon pisze:

    Pewnie na jakiś czas będzie miała dosyc sexu!! pozdro

  86. olka pisze:

    też tak chcę ;)

  87. olka pisze:

    zajebiste kocham ostry sex <3

  88. Martyna pisze:

    to jest chore …

  89. Bartek pisze:

    Zajebiste :D

  90. laska pisze:

    też tak chcę

  91. szef pisze:

    ostro ja pierdolili

  92. lalka pisze:

    też chce tak :*

  93. mrr pisze:

    dobre :D

  94. ona pisze:

    oni sa pojebani!!!!malo co sie nie udusila brak az mi slow rozumiem ostry sex ale bez przesady

  95. szeryf pisze:

    kobitki jak tak naprawde chcecie to zostawcie nr telefonu

  96. Menda pisze:

    heheszki

  97. edzia pisze:

    zabila bym takich skorwysynow

  98. slawek pisze:

    ja tez bym tak chcial ktora by tak chciala npisz czekam

  99. xxxxxx pisze:

    chore

  100. Laska1203 pisze:

    JA też tak chce kto mnie porucha ? :D

  101. Laska1203 pisze:

    Też tak chce kto mnie porucha ?

  102. kam pisze:

    tez tak chce ale bez duszenia chetni :)

  103. Yoko pisze:

    zajefajne tez tak chce

  104. barara pisze:

    jebałbym suke

  105. dziwka pisze:

    mrrrr wezcie mnie tak chce tego no kto chetny moja jest gleboka :*

  106. chłopaczek pisze:

    sieemanko dziewczynki !!!

  107. Monika pisze:

    zajebiste mam nadzieje, że mnie tak zgwałacą! <3

  108. wyrucham dziewice pisze:

    chentnie pszelece jakąś młodą laske

  109. robert pisze:

    ktura tak chce podajcie numer tel zadzwonie przystojny jestem i to bardzo kocham seks

  110. @ pisze:

    kurwa jak długo sie ładuje

  111. :) pisze:

    jak czytam wasze komentarze to chce mi sie wymiotować ‚mam nadzieje ze mnie tak zgwałcą’ gdyby was kochaniutkie naprawde ktos chciał zgwałcić to byście spierdalały jak nie wiadomo kto ,gwałt tak nie wygląda , to wszytsko jest ‚nakręcone’ , jak widac na filmie dziewczyna z chęcią bierze penisa do swojej buzi a nawet mówi ze jej sie to podoba , jesteście popierdoleni:)

  112. uuu pisze:

    jaka biedna? przeciez tego chciała, zostalo to nagrane specjalnie.nie widzicie początku filmiku?

  113. !!! pisze:

    zajebiste też bym tak chciała bez żadnych ograniczeń

  114. xxx pisze:

    Połowa z Was to małolaty, które nawet pisać nie potrafią.

  115. ostry sex pisze:

    Który mnie tak wyrucha ?

  116. Marcin pisze:

    Jakby ktoś zrobił coś takiego mojej żonie to bym go zajebał !!! Jak kogoś może to kręcić ?!
    Pierdolnięte skurwysyny !

  117. domina pisze:

    mmmm…. ale słodko… chciałabym być na jej miejscu… mrrr…

  118. kutas pisze:

    ekstra

  119. maruda pisze:

    to jest zbiorowy mocny gwalt

  120. maruda pisze:

    to jest zbiorowy gwalt

  121. dawid pisze:

    do moniki ja!!!!!!!!!!!!!!!!

  122. Monisia pisze:

    Powiem tak chcialabym tak ale inaczej ja lubię duże kutasy ja lubię być kurwą w łuszku powiem tak ale ten film do bani chcalabym ale tak kokretnie z kilkoma bardzo chętnie,moje marzenie to jest ale film do dupy

  123. Anonim pisze:

    szukam facetów zeby mnie gtak wyruchali …

  124. suka pisze:

    szukam facetów zeby mnie
    tak wyruchali …

  125. Natka pisze:

    kto chętny do zerżnięcia 16

  126. roguś pisze:

    jesteście debile i to bez apelacyjnie.

  127. piotr pisze:

    umowmy się to przyjadę z chłopakami i tak samo bedzie

  128. sexi-lala pisze:

    lubie sex i mam 21 lat

  129. lukasz pisze:

    ja chetnie sie przylocze

  130. lukasz pisze:

    ja chetnie ktora

  131. Anonim pisze:

    niezle ruchansko terz tak moge wyruchac jaka lale

  132. Aleksandra pisze:

    Ooo też bym tak chciała kto chcętny????????

  133. XXl pisze:

    pojebane i nie smaczne …

  134. lena pisze:

    panowie a moze was tak w dupe wyruchac ?to wedy poczujecie prawdziwy smak sexu grupowego

  135. anonim pisze:

    dobra suka, sama tego chciała :)
    która pani chętna?

  136. ania pisze:

    chce tak

  137. rejman6991 pisze:

    Która chce to piszcie 514907694

  138. Mat pisze:

    Też bym tak pojebał któraś chętna niech zostawi jakiś namiar

  139. Mati pisze:

    prosze o namiar dziewczyny jak ktoras tego chce

  140. lukasz pisze:

    28 lat pomoge kazdej koszalin okolice tel 733

  141. suka bdsm pisze:

    ktoś chętny na takie pieprzenie moich wszystkich dziur…

  142. Kondrad pisze:

    ja im zazdroszczę niezła pićka z tej laski jak kto poda mi ją to zgwałcę ją

  143. Dawid pisze:

    Już nie bądźcie tacy wrażliwi:) Zajebisty film.

  144. Marcin pisze:

    Dobrze Szmacie i tak słabo ją potraktowali :O

  145. Marcin pisze:

    Jeszcze ja bym jej do mordy podał ale suka

  146. laska co ma kutaska pisze:

    omg jakaona jest brzydka

  147. mordek pisze:

    tez bym tak jebal

  148. Kasik pisze:

    jest ktoś chętny na takie zabawy http://www.erodate.pl nick dominiqua1986

  149. samson pisze:

    lipa to nie jest normalne

  150. Tomi pisze:

    Szukam takiej laski co by tak chcjala dac dla dwuch.

  151. Tomi pisze:

    jest nas dwuch ktora chetna

  152. Artur pisze:

    jaka chce żeby jej tak zrobić ?? jest chętna

  153. ja pisze:

    mi jej nie szkoda od tego jest

  154. Anonim pisze:

    nom wyruchał bym taka..

  155. dawid pisze:

    nom wyruchał bym taka..

  156. ja do marcina pisze:

    twoja żona poszła na całego!
    nigdy nie widziałem żeby ktoś był taki chętny
    :-). sała sała i sała ;-).

  157. Adka szmatka pisze:

    ja tak chce kto chętny zapraszam opłotki 44b

  158. Anonim pisze:

    debile … poprostu szok ..

  159. jezu pisze:

    dobri

  160. Kicia pisze:

    o boże Kocham takie coś Mrrr chce tak.!!!!!!!!

  161. kasia pisze:

    mi się podobało…;p

  162. sex dupa... pisze:

    prawie zwymiotowałam na: 52.30(minuty i sek)

  163. zuza pisze:

    chcę tak !

  164. natalia pisze:

    Raz zrobili mi tak pod namiotem. To nie był gwałt, bo sama chciałam, ale nie polecam. Facetów było 5, ostro nakręconych dwóch miało wielkie kutasy. Ja potem przez tydzień nie moglam siedzieć, tak mnie wszystko bolało. Cipę miałam tak rozepchaną, że nie wiedziałam, co się ze mną dzieje.

  165. Matik pisze:

    Oj Natalia tak czasem bywa nie trzeba było dawać a że chciałaś następnym razem rób to z jednym

  166. mania pisze:

    wszystko ustawione….beznadziejne

  167. mania pisze:

    wszystko ustawione….beznadziejne to!!!!!!!!!!!

  168. mania pisze:

    beznadziejne….

  169. Czy to ważne pisze:

    dobrze że nie jest durszlakiem, i nie ma tyle dziur bo by ją zajebali,chore typy ale nie ma co ona jakoś nie narzekała ” zespół psychopatów i popaprańców” a wszystkim tym którym to się podoba zalecam wizytę u specjalisty. Można mieć różne upodobania ale to ….. zwierzęta mają więcej godności

  170. zboczony pisze:

    Och Och ale bym się poruchał teraz po obejżeniu mi stanął

  171. cipa pisze:

    fajne

  172. młoda26 pisze:

    też tak bym chciała

  173. Aśka pisze:

    Najlepszy! Dla mnie widac dobrze ze to zabawa i wiedza co robic zajebiscie im wyszło normlanie klikam w ulubione :D

  174. tomek pisze:

    Co to kurwa jest !?

  175. sex pisze:

    ojojojojoj

  176. Gej pisze:

    Jestem gejem ale lubie czasem pooglądać ostre heteryckie filmy. Kiedys 3 facetów mnie tak ostro wyjebało. Miałem 2 kutasy w dupie jednocześnie. Polecam każdemu.

  177. robert pisze:

    1245021 moje gg chetne panie zapraszam na jabanko

  178. kurwa pisze:

    siemka

  179. Anonim pisze:

    chętnie bym była w jej ciele, zazdroszczę, mnie ruchał jeden atu całe stado…

  180. miśka pisze:

    ooooo ja tez chce ostre ruchanko :P

  181. xx pisze:

    a potem tak robia i twierdza ze kazda taka jest a co do czego sama sie prosila i siedza do 3 latsmutne:(

  182. ania pisze:

    fajne.

  183. toś pisze:

    dawać namiary która chętna?

  184. roksi pisze:

    kocham to !

  185. ??? pisze:

    Mam nadzieję,że te debile nigdy nie zostaną rodzicami (dla dobra dzieci). Żaden z tych pseudoaktorów nie nadaje się i nie jest godzien bycia rodzicem. Mam też nadzieję,że na ten film nie trafi żadne dziecko lub młodzież… Totalny upadek :/

  186. s pisze:

    ??? masakra dno

  187. hujek pisze:

    powinni mpcniej to by więcej chajsu dostała i wcale nie biedna od tego jest

  188. gosia pisze:

    podniecające… :P

  189. koteczek pisze:

    JA TEŻ TAK CHCE MÓJ NUMER TELEFONU 326012102 DZWONCIĘ NAWET DZIŚ

  190. Aga pisze:

    Ja tez kiedys przezyłam z kilkoma na raz i nie narzekam:)

  191. zxc pisze:

    ich teraz powinni tak zgwałcic

  192. Alan pisze:

    Ale zajebiście też tak chce ruchać

  193. Julka pisze:

    Ja też tak chce ;d kto chetny niech pisze !

  194. policja pisze:

    hmmm okrutne … dostaiśmy wezwwanie na przegladniecie tej strony i dnia 30 rzześnia ta srona zostanie likwidowna z powodu takich filmików

  195. hahha pisze:

    rzeczywiście gwałt jak ona tego wyraźnie chce :/ LIPA liczyłem na prawdziwy gwąłt

  196. marko pisze:

    to tylko film jej tam krzywdy nie robia a ona tal lubi

  197. Pierdolnięty pisze:

    Ktoś chętny na takie ruchanie?

  198. Pierdolnięty pisze:

    Ktoś chętny na takie ruchanie dawać namiary :P

  199. Monika pisze:

    Obrzydliwe, że ktoś kręci takie filmy.

  200. buhaha pisze:

    majciaze hehe ladnie ją zloili ;)

  201. oli pisze:

    po wszystkim musiały ją boleć wszystkie dziurki, nieźle ja rozepchali

  202. Monika pisze:

    Tak sobie myślę, czy na łożu śmieci takei dziwki nie będą żałować wulgarnego życia… Lubię seks, ale czasem o tym myślę… Czy warto być takim wyuzdanym…

  203. ewa pisze:

    bestialstwo ;/;/ !!!!!potem faceci ogladaja takie cos i sie wzorują :O !!!zero szacunku dla kobiety -mimo ,że tego chciała…z liscia ja ładują jak jakąś zabawke!;/

  204. Anonim pisze:

    jeszcze ma nie krzyczec…tarmoszą godz i ma nie jęczeć?!?!obleśny i ponizajacy film,az mnie pipa boli na sam widok :(

  205. volefrom pisze:

    Ktoś chętny na ruchanie:)

  206. volefrom pisze:

    Ktoś chętny na ruchanie?:)

  207. zuziastolarz pisze:

    ochhh zarooommbb

  208. niunia pisze:

    ja bardzo chetnie tak chcem mam wielka chcice chetnie bym była sama na jej miejscu

  209. OGIER KOCHA MINETE ROBIĆ pisze:

    Która była by chętna na taki ostry seks ale tylko ze mną + sztuczny wielki kutas.podaj e-mail odpiszę

  210. andrzej pisze:

    daj poruchac

  211. andrzej pisze:

    jle to kosztuie

  212. napalona pisze:

    jestem z łodzi szukam chętnych na taki sex moje gg 43671897

  213. Gustaw pisze:

    Mam nadzieję że ci faceci stracą jądra za takie potraktowanie tej dziewczyny.Szkoda mi jej

  214. kotek pisze:

    jakaś z koszalina chętna

  215. kotek pisze:

    jakaś chętna z koszalina na

  216. men pisze:

    dobrze szuce.

  217. wrcławianka pisze:

    a gdzie znajdę coś mocniejszego

  218. dominująca pisze:

    przecież to bdsm. ci faceci zrealizowali jej fantazję, więc to nie gwałt. laska jest uległą suką i tak lubi, to wszystko. widać, że bardzo lubi seks, chyba jest od niego uzależniona. jedyny problem, że po bdsm trudno wrócić do normalności.film całkiem dobry.

  219. anonimowa pisze:

    też tak chce tylko mocniej *-*

  220. Anonim pisze:

    Jezu drogi bosko

  221. lolitkaxxxx pisze:

    tezzzz tak chce…… teraz!!

  222. dziewica pisze:

    chciałby ktoś wyruchać dziewice ? chętna jestem

  223. Zgłaszać się ;3 pisze:

    Z chęcią też bym tak zrobił tej suczce to chce taką zabawę zgłaszać się zerżnę każdego kto tak bd chciał,

  224. Zgłaszać się ;3 pisze:

    Z chęcią też bym tak zrobił tej suczce kto chce taką zabawę zgłaszać się zerżnę każdego kto tak bd chciał,

  225. kórwa pisze:

    beznadziejne bywały lepsze filmiki i bardziej z wyobrażnią

  226. sexsi pisze:

    morze byc

  227. mrrrrałłłłl pisze:

    też tak chce a najlepiej z zabawkami marzy mi się partner z którym bym upraiwała sex z zabawkami ktoś chętnnyn?

  228. Ja!!! pisze:

    Ja wyrucham każdą dziewicę!!!! :>

  229. rebus pisze:

    jest jakas chetna

  230. mala pisze:

    pani szuka pana co by ją tak wygrzmocił :) KOSZALIN I OKOLICE

  231. sahara pisze:

    Powiem tak co do wypowiedzi wyżej : Wy jebane dzieciory w dupie byliście gówno widzieliście ludzie mają różne fantazje i nie wam tego oceniac tak naprawdę ta kobieta nic w brew sobie nie robiła więc cioty stulić pizzzdy bo qrwa gówno wiecie :-/

  232. gocha pisze:

    ja też tak chcę

  233. gocha pisze:

    ja też tak chcę ostro i na temat

  234. zgłaszać się ! pisze:

    jeżeli ktoś jest chętny na takie zerżnięcie to zostawiać komentarze!

  235. Anonim pisze:

    kto chce sie bzyakać to niech odpisze chętnie wyrucham jakomś suczke

  236. 18 lat super pisze:

    hej ty zgłaszać się ja moge z tobą to zrobić mieszkam w elblągu

  237. 18 lat super pisze:

    mieszkam w Polsce też tak chcem

  238. karol pisze:

    Ja

  239. Anonim pisze:

    ona się ciągle smieje!

  240. Łukasz pisze:

    Jakas ciasna i napalona chętna na gwałt tylko z Lodzi i okolic

  241. kotek pisze:

    czy ta z koszalina jeszcze chętna

  242. K pisze:

    Kocham to jak mój chłopak to ze mną robi.

  243. NatusiaXDD pisze:

    Mrrrr… tez bym tak chciała oprócz tego od 42.20 do 56.00

  244. sexi dupcia pisze:

    kocham to ale to już jest brutalne

  245. adrian 16 pisze:

    ale fajne jebanie

  246. lol pisze:

    łał

Zostaw komentarz

Current ye@r *

Darmowe statystyki